مرحله 1: جمع آوری مواد برای ایجاد سوراخ بینی تقلبی، به مواد زیر نیاز دارید:

  • یک قطعه جواهر کوچک، مانند گل میخ یا انگشتر
  • نوار چسب یا چسب بدنه شفاف
  • قیچی کوچک
  • یک نشانگر یا مداد خط چشم (اختیاری)

مرحله 2: تمیز کردن ناحیه قبل از استفاده از هرگونه چسب یا جواهرات، ضروری است که اطراف بینی خود را کاملاً تمیز کنید. از یک آب و صابون ملایم برای تمیز کردن پوست استفاده کنید و مطمئن شوید که از چربی یا آلودگی پاک نمی شود.

مرحله 3: مکان را انتخاب کنید تصمیم بگیرید که می خواهید سوراخ بینی تقلبی خود را کجا قرار دهید. قرارگیری های رایج شامل سوراخ بینی، سپتوم یا پل بینی است. همچنین می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و آن را در نقاط غیر متعارف قرار دهید.

خلاقیت و نوآوری

مرحله 4: چسب بزنید با استفاده از نوار چسب شفاف یا چسب بدنه، مقدار کمی را به پشت جواهر انتخابی خود بمالید. اطمینان حاصل کنید که به طور مساوی پوشش داده شده است اما بیش از حد نیست.

مرحله 5: جواهرات را قرار دهید جواهرات را با دقت روی بینی خود قرار دهید و با استفاده از چسب آن را به پوست بچسبانید. به آرامی فشار دهید تا در جای خود محکم شود.

مرحله 6: نوار اضافی را کوتاه کنید اگر از نوار چسب شفاف استفاده می‌کنید، از قیچی‌های کوچک برای کوتاه کردن نوار اضافی که ممکن است در اطراف جواهرات قابل مشاهده است استفاده کنید. مواظب باشید در این مرحله خود را برش ندهید.

مرحله 7: افزایش واقع گرایی (اختیاری) برای اینکه سوراخ کردن بینی تقلبی خود واقع بینانه تر به نظر برسد، می‌توانید از یک نشانگر یا مداد خط چشم برای کشیدن یک نقطه یا خط کوچک روی پوست خود در نزدیکی جواهرات استفاده کنید. این می‌تواند ظاهر یک سوراخ واقعی را تقلید کند.

مرحله 8: تنظیم و آزمایش کنید در صورت نیاز، کمی وقت بگذارید و موقعیت سوراخ کردن بینی تقلبی خود را تنظیم کنید. به آرامی آن را بکشید تا مطمئن شوید که محکم وصل شده و به راحتی جدا نمی شود.

مرحله 9: برداشتن و تمیز کردن هنگامی که برای برداشتن سوراخ بینی تقلبی خود آماده شدید، به آرامی آن را از روی پوست جدا کنید. یک بار دیگر ناحیه را تمیز کنید تا باقی مانده چسب از بین برود.

مرحله 10: برای استفاده مجدد ذخیره کنید اگر می خواهید از سوراخ کردن بینی تقلبی خود استفاده مجدد کنید، آن را در ظرفی تمیز و خشک نگهداری کنید. اطمینان حاصل کنید که هرگونه باقیمانده چسب را قبل از نگهداری آن جدا کنید.

تبریک می گویم! شما با موفقیت یک سوراخ بینی تقلبی ایجاد کردید. به یاد داشته باشید که از آزمایش با سبک ها و مکان های مختلف لذت ببرید.

نکاتی برای ساخت سوراخ بینی تقلبی:

  1. با یک جواهر کوچک شروع کنید، مخصوصا اگر اولین بار است که سوراخ بینی تقلبی را امتحان می کنید.
  2. از چسب بدنه به جای نوار چسب برای نگه داشتن ایمن تر استفاده کنید.
  3. سبک ها و رنگ های مختلف جواهرات را برای مطابقت با سلیقه شخصی خود آزمایش کنید.
  4. اگر از نوار استفاده می‌کنید، برای راحتی و دوام بهتر، نوار با درجه پزشکی شفاف را انتخاب کنید.
  5. از زدن سوراخ بینی تقلبی روی پوست شکسته یا تحریک شده خودداری کنید.
  6. قبل از استفاده از چسب، ناحیه را کاملاً تمیز کنید تا از چسبندگی بهتر اطمینان حاصل کنید.
  7. هنگام برداشتن سوراخ بینی تقلبی برای جلوگیری از هرگونه ناراحتی یا تحریک پوست احتیاط کنید.
  8. اگر از مداد خط چشم برای تقویت واقع گرایی استفاده می کنید، رنگی را انتخاب کنید که دقیقاً با جواهرات شما مطابقت داشته باشد.
  9. استفاده از جواهرات مغناطیسی را برای گزینه ای ساده تر و بدون چسب در نظر بگیرید.
  10. از آن لذت ببرید و خلاقیت خود را با طرح ها و مکان های مختلف در آغوش بگیرید.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...